Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 20 mei 2012

GOEDEMORGEN ALLEMAAL
Vandaag valt het hier met bakken uit de hemel en dus weer tijd om een leuk kaartje te plaatsen.Dit maal een paars/lila  kaartje wat ikzelf een heel leuk kleurtje vind om mee te werken. Zoals jullie kunnen zien is mijn blog nog niet wat het zijn moet, maar ik hoop dat jullie toch van me creaties kunnen genieten. Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die jullie achter laten en dat ik ze met veel plezier iedere keer weer leest. Verder wens ik jullie een fijne dag toe en hoop dat de zon zich nog wil laten zien. Groetjesssssssss en liefsssssssss Jolanda.

9 opmerkingen:

  1. Hee Hallo Jootje,

    Regen?????? waar.......hier (nog) geen drup gevallen. Lekker temperatuur, niet heel zonnig...je ziet de lucht wel veranderen maar volgens de heren gelerden blijft het noorden droog.....we wachten af ;)

    Wel dan nu je kaartje, wat is ie mooi!!!
    prachtige kleurtjes....heb je de andere al af die je hier gekleurd hebt.

    Fijne dag verders en oant sneon:)

    leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet waar jij woont maar hier probeert de zon door te komen ;-)
    Maar ik ben wel blij dat je zo'n mooi kaartje hebt kunnen maken...kon ik er even van genieten!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt

    Ik heb nog 1 tip voor je... kies bij sjablonen het eerste plaatje bij watermerk en dan nogmaals de stappen volgen vanaf de site die ik eerder vermelde, dan denk ik dat wel goed komt.

    Succes
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jo je kaartje is weer schitterend geworden, mooie kleur is dat toch he dat paars/lilla I LOVE IT
    Als je naar de buurman gaat vraag dan of hij je woordvertificatie uit zet, dan hoeven wij die rare woorden niet in te typen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart Jolanda, Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey super Jolanda
    ik zie dat het gelukt is met je blog!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super, ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha lieve Jo,
    ik zie, dat je je de laatste tijd niet verveeld hebt en de zin ook weer terug hebt. Super zijn je creaties. Je tasjes zijn vind ik er leuk en je kaarten zijn weer heel mooi.
    Liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda