Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 16 mei 2012

                                          GEPIMPT TASJE
                                       
Vandaag wilde ik me blog veranderen en je ziet dat is me goed gelukt helaas krijg ik het niet voor elkaar dus nu maar me tasje wat ik op de workshop heb gemaakt maar geplaatst en misschien kunnen jullie me weer ff op weg helpen, want me kaartje afmaken komt niks meer van ben dus echt de hele middag al bezig om me achtergrond weer goed te krijgen.
toch wens ik jullie een fijne dag toe. Groetjesssssss Jolanda




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tasje Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan dit tasje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda
    Jij gaat lekker met je creaties, wat een super leuk tasje

    Kijk even hier:

    http://freeblog-layouts.blogspot.com/2012/05/uitleg-over-het-plaatsen-van-een-layout.html

    daar vind je een duidelijke uitleg over welke achtergrond je het beste kan gebruiken

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje heb jij gepimpt, heb je er ook wat mee gewonnen. Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda