Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 19 november 2013

Rudolph the red nosed reindeer

En ja hoor tuurlijk ben ik net te laat om deze leuke kaart mee te laten doen bij de CCWS # 99, maar niet getreurd ik maak nog kans bij TFMC # 36 kerst in niet traditionele kerstkleuren. Deze keer heb ik mijn kaartje in de kleuren bruin gehouden en als afdruk heb ik gekozen voor cozy christmas walter, maar voor de gelegenheid heb ik hem omgedoopt tot Rudolph vond ik wel zo toepasselijk en ja we kennen hem allemaal van dat beroemde liedje. (ik hoor jullie het nu al neurien:)). het is natuurlijk weer aan jullie of jullie hem ook zo leuk vinden.
Verder heb ik niet heel veel op de kaart gebruikt behalve dan die leuke mallen van MD. A.s zaterdag (als ik klaar ben met werken) ga ik nog even naar de creabeurs in rijswijk toe lekker struinen en kijken of we nog wat kunnen vinden wat we nog niet hebben hihi en wie weet kom ik wel een van jullie tegen. Ik ga gauw mijn kaartje posten en tegen jullie zeg ik dank je wel voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaartje. Ik ga nog ff een rondje bloggen en dan wordt het helaas bedtijd voor mij, want het wekkertje loopt gewoon weer af morgenochtend. Groetjes en liefs van mij.

XXX

9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is schitterend Jolanda, ik vind hem prachtig. Slaap lekker voor straks want het is zo weer morgenvroeg als het wekkertje gaat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Jolanda.
    Leuke stempel, mooi kleuren combinatie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje, ik heb mijn kaartje net kunnen plaatsen voor mister linky sloot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaaha... vind hem super grappig met zijn sikkie!! en mooi hoor in al dat bruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke en grappige kaart jolanda, mooi doet die dennenappelstans het

    Groetjessss Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, betrapt. Ik had hem al in mijn bolletje zitten. Rudolpf the rednosed reindeer... :o). Super geinig kaartje heb je gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh hoe grappig!! Leuke kaart hoor. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie stijl! Mooi in het bruin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat mooi zo in deze kleuren! En ja je hebt helemaal gelijk ik zit nu ook met het liedje van Rudolph in mijn hoofd, hahaha.
    Fijne zondag en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda