Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 25 december 2013

HO HO HO MERRY XMAS

OOO en eindelijk ik heb vijf dagen heerlijk voor mijn zelf de laaste tijd zo,n gekke huis op het werk en dan gisteren voorlopig mijn laatste werkdag kwam echt dood vermoeid thuis om half zeven s,avond en dat van s,ochtends zeven uur af. Tuurlijk ben ik niet de enigste die aan het werk is of was, maar ja als je het dan druk heb en je krijgt last van de buikgriep en je rug gaat nog is opspelen nou ik kan je zeggen dan ben je blij als je thuis bent hoor. En uitslapen welnee dat biologische wekkertje zegt gewoon rond vijf uur wakker worden en ja dan hoor je ook nog is de kat miauwen van moeten jullie niet is opstaan en ach dan heb je toch iets van o gelukkig kan nog ff omdraaien en dat gevoel is heerlijk. Vandaag geen familiebezoekjes gewoon heerlijk thuis en een kaartje of eigenlijk een tag gefreubeld voor jullie tussen het ijsberen en zitten door, want dat ruggetje wil nog niet zo als ik wil. In ieder geval hij is voor jullie en ik vind de tag geslaagd zowaar op de vintage-tour.
En dus kan ik deze tag mee laten doen aan de challenge van WLVC challenge 16 waar je dit geen stempel mag gebruiken, maar een plaatje en ja de liefhebbers van vintage weten dan ook daar horen kant,lint,pareltjes,bloementjes,inkt oude plaatjes en randen beinkt nu geloof dat ik daar me eigen wel aan gehouden hebt ik heb zelfs de randen al is het nog moeilijk tezien een beetje gerafeld en gescheurd. Tevens laat ik deze tag meedoen bij de Cutie Vitrine Club waar ze om een nieuwsjaar label vragen kan niet missen toch?Dus ik zou zeggen geniet lekker van het plaatje. Ik wil gelijk iedereen bedanken die mij een kaartje hebt gestuurd en iedreen die berichtjes achterlaat op mijn blogpost ook al ben ik dit jaar niet zo vaak bij jullie geweest als dat ik dat zou willen en dan rest mij alleen nog om te zeggen fijne kerstdagen en een heel mooi, fantastisch, gelukkig. gezond en bovenal een creatief 2014 toe. Heel veel liefssssssssss Jolanda.

XXX


15 opmerkingen:

  1. Hee Jootje,

    Wat een geweldige leuk tag heb je gemaakt.Is er toch nog eentje van ons tweeën creatief bezig geweest hahahaha


    Leafs en in dikke tût fan us

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, dat is ook wat, heb je een paar daagjes vrij zit je met een zere rug, aan je prachtige tag is dat niet te zien hoor, mooi gemaakt.
    Geniet van je vrije dagen en nog fijne feestdagen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie tag Jolanda, mooi met die veertjes en in die warme kleuren. Beterschap met je rug en geniet van je vrije dagen....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, Wat een prachtige tag. Wat vervelend dat je niet helemaal fit bent. Beterschap, geniet maar lekker van de vrije dagen. Nog fijne feestdagen en de beste wensen voor 2014. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dan zijn een paar vrije dagen niet verkeerd! En mooi besteed zo zou ik zeggen!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dat een mooie creatie;knap werk
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Sterkte met je rug. Rust even lekker uit.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende tag heb je gemaakt Jolanda, fijne feestdagen nog, en bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    hopelijk al een beetje bij gekomen van de hectische werkweek.
    Dit is in ieders geval erg mooi gelukt!! Nog veel beterschap en een fijne tweede kerstdag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige tag.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er fantastisch uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het ziet er prachtig uit en mooi met die grote strik.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed bezig op de vintage-toer....wat een geweldige mooie tag en wat een superstrik ook. Prachtig! Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart.
    Mooie kleuren, leuke details.
    En beterschap.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je tag prachtig geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda