Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 30 april 2016

Goodbye, farewell, auf wiedersehen

                         Goedenmorgen allemaal

Wat is dit toch snel gegaan mijn tijd als gastdesigner bij TFMC zit er al op, maar ik ben zo blij en dankbaar dat ik uitverkoren was om hier aan mee te mogen doen. Alles weer lekker uit het stof gehaald zowel mijn stempels als mijn copics en zo relax om te kleuren en daarom zeg ik DANK JE WEL CHANTAL voor deze mooie kans en uitdaging ik heb hier met veel plezier aan gewerkt. Nu zijn jullie benieuwd wat en hoe de laatse eruit nou wat denken jullie zelf........................tuurlijk ROSE hoe toepasselijk is dit mijn laaste opdracht en het nieuwe thema voor de challenge luid PRETTY IN PINK en jullie weten ik ben gek op rose het lijkt wel of het zo had moeten zijn dit afscheid.


Ditmaal heb ik een label gemaakt en gekozen voor Tilda die goodbye zwaait en een traantje moet wegpinken en zo voelt dat dus ook., maar ik ga gewoon door met kleuren, want ik heb de smaak weer te pakken.


Het traantje op haar gezicht heb ik een beetje aan gedikt met 3D glitterstift en tja natuurlijk bloementjes en wat bling en dan is het helaas voorbij, maar de challenge duurt twee weken dus doe gezellig allemaal mee en laat de challenge rose stralen.
Zie dat ik nieuwe volgers erbij hebt dus ik zeg welkom tegen Flo, Emilie en Ada en dat jullie hier genieten en inspiraties opdoen op mijn blog en tegen de rest zeg ik dan ook .....tot een volgende creatie maar weer.

Challenge:



9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in het mooie roze, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en leuk dat er een tilda afdrukje op zit wat precies weergeeft hoe je je voelt.Fijn weekend en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om een Tilda te maken die bij je gevoelens van het moment paste Jolanda. je hebt haar mooi ingekleurd en je tag is mooi gedecoreerd.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, you have created a card in "my" colours. I love this Tilda in this pastel look and your colouring is so soft and sweet... I love your creation with all those wonderful embellishents on the rigt side of the card
    Thanks for joining us at addicted to stamps challenge, best wishes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful, love you use of pink colour. Thanks for sharing with us at Simply Magnolia Challenge.
    Hugs Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag heb je gemaakt zeg! Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I looove pink cards and yours is soooo beautiful ! Love design and lovely embellishments! Thank you so much for sharing your pretty creation with us at Addicted to stamp challenge! Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow super beautiful thank you for joining us Simply Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda