Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 18 april 2016

Ice skating

                          Een goede morgen allemaal

Na een heerlijke dag gesnuffeld te hebben op de beurs in Rijswijk gisteren samen met natuurlijk Plony en nog een vriendin was het een geslaagde dag een lege knip (bijna) en een tas vol.
Ja het is nu meer gericht kijken en kopen, want ja eerst was het hebben hebben en nu ben ik echt van nee dat hoef ik niet of dat is niks oor mij en ja dan kom je met 1 tas thuis ipv van 10 tassen hihihi ja zo erg was ik en ach het past toch allemaal niet meer in mijn hobbyhok met alles wat ik heb kan en mag ik wel 100 jaar worden en dan is het nog niet op whahahaha, maar ik denk dat dat bij de meeste van ons zo is. Vandaag is het ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC en we zitten weer in de kesrtsfeer met zijn allen bij WLVC en mijn stapeltje kerstkaarten wordt alleen nog maar groter zo.



Deze keer willen wij graag een kerstcreatie zien met schaatsen en natuurlijk in het vintage, want ik/wij kunnen het niet genoeg zeggen wij zijn en blijven een vintage challenge blog. Deze challenge duurt net als alle andere twee weken en hebben jullie de tijd tot 2 mei 18.00 u. In onze sidebar rechts onder volgers kunnen jullie mooie en leuke plaatjes vinden en gebruiken voor de challenge.


Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog en bewonder de mooie voorbeelden van ons team zet een cd-tje met kerstliedjes op en je zit helemaal in de flow van kerstsfeer en je creatie is dan zo gemaakt .
Natuurlijk hebben wij een leuke prijs voor jullie en die komt ditmaal van onze sponsor


Je moet maar zo denken eind van het jaar heerlijk geen gestress meer. Ik hoop julie creaties te mogen bewonderen op ons en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer.






10 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kerst kaart en je hebt gelijk met de hobby spullen kopen ik ga nu ook heel gericht kijken en kopen, maar er blijft altijd nog wat over om toch nog mee te nemen he . Fijne dag , GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Ho dat moet plezant zijn met hobby maatjes in de beurs wat rondneuzen .Ja ik was vroeger ook zo hebberig maar nu alles met maat hi ook voor de portemonnee he .
    Je vintage kerstkaart is prachtig geworden ,heel mooi plaatje mooie kerstbomen echt weer top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat een mooi vintage kerstkaart heb je gemaakt,

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vintage kerstkaart. Heem mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar... Om met overvolle tassen terug te komen van een beurs. Maar als je al wat langer bezig bent, dan wordt je wel wat kieskeuriger in de spulletjes die koopt. Ook ik kom tegenwoordig niet meer met tassen vol prullaria terug van een hobbybeurs, maar alleen nog met spulletjes die ik ook echt gebruik.
    Je kaartje is echt een plaatje. Geen kerststress voor jou. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een bjoetie gemaakt
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is het geworden. Die kerstbomen vind ik erg mooi .
    Goed idee om tussen door kerstkaarten te maken. Zo raken we niet in de kerststress haha. Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,en fijn dat ik zo allemaal ook weer ideetjes opdoe,want die kerstboompjes heb ik ook nog ergens liggen,dus die ga ik ook eens opgraven.En wat betreft dat shoppen uhm tja ik herken het,soms vraag ik me af of ik ook niet gewoon verzamelen als hobby heb,of ik heb mooi papier gekocht maar dat wil ik dan nog niet gebruiken,want dat is zo mooi dat wil ik bewaren pffffft,en zo heb ik een hok vol met dingen die ik allemaal wil hebben en bewaren hihihi.Fijne dag nog hoor!!groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda