Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 16 april 2016

Pastel Colours

                            Hallo allemaal

Wat heb ik genoten van mijn vakantie en wat was die weer snel om zeg en zo zit er ook alweer een week van werken erop. Tja en dat houdt ook in dat mijn gastdesigner tijd bij TFM er ook alweer bijna op zit en ik dus vandaag mijn een na laatste creatie kan laten zien........het thema van deze challenge ditmaal is een creatie in pastel kleuren. En ja ook ik wilde jullieditmaal is iets anders laten zien dan een kaart dus ben ik uit mijn comfort zone gegaan met dit als resultaat.


de bloemenhanger had ik al zolang in huis liggen dat ik dacht nu ga ik er is wat meedoen en weet je achteraf vind ik het heel leuk geworden en hangt in mijn hobbykamer aan de muur, maar........die gaat een plekje in de woonkamer krijgen of misschien toch nog ergens anders. Het nieuwe stempeltje heb ik heerlijk zitten kleuren in mijn vakantie met nog wat andere stempels dus voorlopig kan ik weer vooruit.


Dus heb je zin om te kleuren en heb je magnolia,s in huis doe dan gezellig met onze challenge mee die twee weken duurt.
Ook bij WLVC loopt nog een challenge met het thema bingo en dat is natuurlijk in het vintage en daar kan je tot morgenavond 18.00 u aan meedoen. Voor nu zeg fijn weekend en tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:




18 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje weer Jolanda! Zo'n leuk model en lekker romantisch! Jammer dat je GDT-schap er bijna op zit.

    Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! Altijd weer even wennen om in het normale ritme te komen he.

    Goed weekend!

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga jij maar vaker uit je commfortzzone hoor! Wat en schattige hanger! Al die bloemetjes en prachtige vlinders, ik zou er ook mee showen thuis!
    Vakantie gaat als je het leuk hebt altijd veel te snel hè...je moet er weer even op kunnen teren als het goed is Jolanda! Fijn weekend...liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hanger gemaakt, en je stempel is ook mooi en al die bloemen ,super. Fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schiterende kaart meis!
    Liefs, Marieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schiterende kaart meis!
    Liefs, Marieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda
    Wat is dit beeldschoon met die lieve en mooi ingekleurde Tilda en ik zou hem ook ergens hangen waar ik hem steeds zou zien.
    Gezellig dat je meedoet bij ATSC en bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n hanger voor aan je muur Jolanda. Hij is prachtig geworden in die lieve zachte tintjes.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CraftAddiction én bij de challenge van Addicted To Stamps Challengeblog, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt CA en dt ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Jolanda,schattige zachte kleurtjes, mooie accentjes, die stipjes in de haren komen mij bekent voor.
    Dat heb jij vast van Plony geleerd, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hanger heb je gemaakt zeg!mooie kleuren,en alles bij elkaar heeft het iets liefs.Fijne dag nog groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart zo in het pastel, mooi gedaan Jolanda
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief hangertje Jolanda.....ik heb hem aan alle kanten bewonderd en je mag heel trots zijn op jezelf. Super gedaan. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van Paradise of Stamps en van LHOSM, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a really lovely creation, I love the soft pastel colours, that you chose for your challenge. Love your design it is so feminine and girly, great little piece of art work sweetie!!!
    Thank you for joining us at Lovely Hanglar or Sweet Magnolia, Pearls or Gems challenge!!! Cuddles Jay DT Lead xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige hanger heb je ervan gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Truly beautiful creation with amazing colouring and awesome attention to detail!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous project - so pretty and feminine too. Thank you for joining in the In The Pink challenge this month. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda