Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 3 april 2016

Sara/Sarah

                         Goedenmorgen allemaal

Als jullie deze blogpost zien/lezen ben ik inmiddels heerlijk aan het genieten van mijn vakantie en ik kan je zeggen daar ben ik wel aan toe even eruit en heerlijk genieten, maar ook dit gaat gewoon door en is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij WLVC en dit maal is de keuze van Plony en is het thema een bingokaart en kunnen jullie zelf een rijtje kiezen dit kan zijn horizontaal of verticaal maar ook diagonaal en als je denkt ik doe de hele kaart mag ook , maar wel in vintagestijl. Ik heb gekozen voor tekst, jute en metalen accesoire en voor bloemen, paars en tekst en ook ditmaal een creatie met een twist gemaakt of te wel twee vliegen in 1 klap om het maar gewoon te zeggen.


Nu hoor ik jullie denken wat bedoelt ze daar nu weer mee........nou heel eenvoudig ik had een kaartje nodig voor een DT collega die 50 jaar wordt en dus Sara ziet en omdat wij onze creatie van te voren inleveren mag de jarige dit nog niet zien natuurlijk en nu is zij dus al een paar daagjes Sara, maar ik denk dat zij het heel leuk vind als jullie haar nog feliciteren wie wil dit nu niet en vooral omdat zij 50 is geworden nou ik zeg het hier ook nog een keer hoor HENRIETTE van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag en hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad en inmiddels heb jij mijn kaartje al ontvangen en dus kan ik hem nu ook hier laten zien aan de rest natuurlijk.


Ik kan wel zeggen er is heel weinig verschil, want de kaart die als eerste zie is eigenlijk een klein bedriegertje maar dat moest even voor haar bestwil, maar dit is dan het orgineel en kijk maar goed en zoek de verschillen zou ik zeggen.


En dit is hem dus het orgineel ik heb voor de foto dus gewoon even een plaatje los erboven op gelegd en op de 50 een bloementje los neergelegd en ja zo heb ik mijn creatie dus ingeleverd en vandaar en nee jullie zien niet dubbel hoor whahahaha.


Op het moment dat ik deze blogpost maak weet ik nog niet wat zei van haar kaart vind, maar daar zal ik gauw achter komen. Zoals jullie zien heb ik een horizontaal rijtje en diagonaal rijtje gekozen bestaande uit tekst,jute en metalen accesoire en bloemen, paars tekst, maar kijk even op ons blog en daar staan ook de andere mooie voorbeelden van mijn collega,s. Natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs en ik zeg dit is wel een hele mooie prijs van onze sponsor en dat is deze keer


Ik hoop dat jullie er weer zin in hebben en ik kijk uit naar jullie mooie creaties en dan zeg ik........., want dit is best een lange blogpost geworden.......tot een volgende keer maar weer.



Challenges:










11 opmerkingen:

  1. schitterende kaart en die kleuren, wauw, super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Prachtige kaart heb je gemaakt voor Henriëtte !
    Daar zal ze heel blij mee zijn .
    Mooi de jute en de kleuren prachtig geheel .
    Ps :Prettige vakantie geniet ervan .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje is echt een pareltje. Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Geniet nog lekker van je vakantie.
    Tot snel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely in every way! Thank you for playing along at ABC Challenge! Good luck and please play along again!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, nou je hebt het goed gedaan hoor. Ik had dus echt niet gezien op het DT-blog dat je een plaatje over mijn foto had gelegd hahahaha. Je kaart is super en heel veel bewonderd door mijn visite hoor. Ook zij vonden 'm prachtig! Nogmaals dank. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt,
    leuk plaatje gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige vintage kaart en prachtige samenstelling Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige verjaardagskaart voor Henriette, misschien had ik ook 50 moeten worden inplaats van 58 had ik ook een mooie kaart gehad
    Groetjes en een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card. Great images, dies and embellishments. Thanks for joining us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart
    Fijn weekend
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en ik hoop dat je lekker aan het genieten bent op je vakantie en het aller leukste vind ik de foto's aan de zijkant van die kleintjes wat een schatjes zijn het toch om te zien !!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda