Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 2 april 2016

Springbreak

                              Hallo allemaal

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij TFM met het thema spring is in the air en hoe toepasselijk kan dit zijn het lente weer mag er ook zijn dit weekend en ik geniet heerlijk van mijn springbreak of te wel een heerlijke voorjaars vakantie. Ik besef nu eigenlijk hoe snel de tijd toch gaat, want nog maar een paar gastdesign creaties voor TFM en dan is het voorbij, maar.............ik vond het zo leuk om te doen dat ik dus echt weer wat meer gaat kleuren. Het geeft me ook een beetje rust dat kleuren in mijn koppie en soms voel ik me dan weer kind met het tongetje uit de mond dat in een kleurboek aan het kleuren is alleen nu is het een stempeltje en ja alles is natuurlijk mee en heerlijk in het zonnetje aan het kleuren en genieten, want niks moet alles mag. Maar dan nu mijn creatie


Ik heb me heerlijk uitgeleefd met een oudje Edwin met een narcis in zijn hand de bloem die de lente aankondigt. Ach en ja soms wil het wel is niet lukken met het thema, maar lente betekent voor mij bloementijd alles weer in bloei en de blaadjes weer aan de bomen en heerlijk de tuin in en genieten van het mooie voorjaar........nou ik in ieder geval wel.


Ik hoop dat jullie allemaal gezellig weer meedoen met de challenge en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer......................en dat is al heel gauw kan ik jullie zeggen.


Challenges:







10 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda ,
    Wat een prachtig lente kaartje mooie vrolijke kleuren en heel lief stempeltje .
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lente kaart heb je gemaakt Jolanda,
    leuk stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons weer een prachtig kaartje zien Jolanda! Heerlijke frisse kleuren en prachtige details en afwerking. Top gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorjaarskaart Jolanda. Edwin is mooi ingekleurd en past met die narcis natuurlijk perfect bij het thema voorjaar. Ook de decoraties zijn helemaal top. Genieten dit, ik krijg er voorjaarskriebels van..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable.
    Thanks for joining us at All about Magnolia

    Hugs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kaart meis.....ik kom er helemaal van in de voorjaarsstemming. Heel mooi gekleurd en ik zie dat er een hekje is geplaatst voor de vogeltjes hihihi....Helemaal top gedaan en dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij LHOSM.xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een preachtige kaarten maak jij zeg,ik heb heerlijk rondgekeken en genoten van al het mooi`s.Ik ga je zeker volgen want ik wil graag nog veel meer van je creatie`s gaan zien.groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining us at Simply Magnolia
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke voorjaarskaart met Edwin, we zien hem nog veels te weinig.....ook ik gebruik hem niet zo vaak terwijl hij toch heel leuk is. Het is weer een toppertje geworden.
    Gaat het een beetje met je enkel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda