Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 18 november 2016

A new day a new challenge

                       Goedenmorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien voor de nieuwe challenge van WLVC en het is tevens mijn beurt voor het thema en ik heb gekozen voor vintage kerst en kinderen. Nou ik denk dat dat niet moeilijk is toch?? Kerst en kinderen ja dat zie graag hoor die snoetjes die kijken naar die geweldige boom die helemaal vol hangt en dan denk ik wel eens aan vroeger hoe het was. Mijn ouders hadden in het begin een boom met echte kaarsjes en ook lekkernijen erin later kwamen er dan de echte lichtjes in en gingen wij op kerstavond naar de nachtmis en bij het thuiskomen van de nachtmis stond daar de tafel gedekt met luxe broodjes en krentenbollen en dan gingen we met zijn allen aan tafel om de broodmaaltijd te nuttigen en daarna naar bed, want op eerste kerstdag gingen we dan bij opa en oma op visite. Hoe anders is het in deze tijd voor mij in ieder geval supermarkten die gewoon open zijn en ja laten we het maar niet over sneeuw en kou hebben, want ook dat is ver te zoeken, maar niet op mijn kaartje.


Van koude winters, sneeuw en schaatsen hoef van mij niet zo hoor, maar aan de ander kant is het dan toch weer vergane glorie en ik moet er niet aan denken, maar gelukkig kunnen we dit op onze creaties laten zien terwijl we lekker in ons warme hok de kaartjes maken. En ja dat is ook zoiets he.....kaartjes die nu ook heel vaak via de e-mails worden gestuurd nou deze dame niet hoor ik maak ,schrijf en doe ze ook nog is zelf op de post, want er is niks leukers dan al die gekleurde enveloppe iedere dag op je mat te vinden.


Ja en zoals jullie zien heb ik weer een beetje zitten spelen met mijn malletjes, kant en bloementjes om het weer een fraai geheel te maken. Deze challenge duurt tot 2 december 18.00 u tijd genoeg om mee te doen en ja er zit weer een mooie prijs aan vast en de sponsor deze keer is................................



Wil je weten wat die prijs is neem dan een kijkje op ons blog en zie tevens de mooie voorbeelden die de anderen van het team hebben gemaakt en dan hoop ik jou/jullie creatie terug te zien bij onze challenge en dan zeg ik  weer tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:













13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk winters verhaal om te lezen. Ja, tegenwoordig is alles open op zondag, vind ik wel een beetje jammer. Zo ook met kerst hoor....
    Verder is je kaart zo mooi, mooie mallen en het plaatje zo lief en dan die bloemen! Geweldig!
    En ook ik vind het veel te leuk om kaarten te vinden op de mat dus ik stuur ook heel veel kaarten.
    Brietjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart om ons te inspireren Jolanda. Je hebt een heel lief plaatje gekozen en leuk met verschillende laagjes papier gespeeld. Ik hoop eigenlijk wel op een échte winter dit jaar. Lekker vrieskou met een zonnetje. Ik verstuur ook kaarten via de post hoor, brengt zoveel meer gezelligheid mee vind ik, eerst knutselen, dan schrijven en als je zelf mooie kaarten mag ontvangen gezellig ophangen....genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart, Jolanda! Knap met alle laagjes en embellishments!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda idd wat een leuke challenge heb je gekozen de snoetjes van de kindjes spreken boekdelen he ...
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt !!
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We worden ouder Jolanda als we praten over echte kaarsjes in de kerstboom, hihi En een emmer water ernaast hè! Dan kerstliedjes zingen en werden de kaarsjes aangestoken en die waren snel op, hihi Heerlijke nostalgie! Je hebt weer een prachtig voorbeeld kaartje gemaakt met al die mooie laagjes en materialen! Dankjewel dat je gezellig mee doet met de Scr@p-Challenge!
    Lieve groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda wat een heel romantisch en nostaligisch Kerstkaartje je kan er zo bij wegdromen!
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het Scr@p-cards blog fijn weekend liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    een prachtig thema en je hebt er een schitterende kaart van gemaakt!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning creation!
    Thanks for sharing it over at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! Thanks for sharing it with us at ABC Christmas Challenge.
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH I LOVE those Maja papers!! Stunning! And great job layering too! Thanks so much for joining us at Noor! Design UK for the "Winter" challenge. Hope to see you again! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda