Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 31 januari 2017

Clean and Simpel

                             Hallo allemaal

Afgelopen weekend heerlijk de verjaardag van mijn mannetje gevierd gezellig met de kinderen en goede vienden. hij is niet de man van feestjes, maar bij belangrijke leeftijden ontkomt hij of hij nou wil of niet er niet aan. En ja zo moest er natuurlijk ook nog is een kaartje gemaakt worden voor de nieuwe challenge bij the inky chicks en dit keer hebben wij als thema een CAS kaartje en dat is nou net iets wat niet besteed is aan mij. hou me te goede ik heb en zie genoeg mooie cas kaartjes, maar voor mij gevoel zijn ze dan gewoon nog niet af, maar ik ben dus uit mijn comfort zone gestapt en heb natuurlijk ook voor jullie een cas kaartje gemaakt en ik hoop zo dat ik dit niet meer hoef te doen.


Jaja ik hoor jullie al gniffelen om dit kaartje, maar er zit rose in, want dat kon ik niet laten en ach eigenlijk moet ik er ook een beetje om lachen, want ja zoals ik al zei...... voor mij voelt dit niet als af.


Er valt niet veel over dit kaartje te zeggen alleen heb ik er nog wel een malletje gebruikt en een lintje.


En dit lieve beertje is natuurlijk in gekleurd met mijn copics en het beertje komt van onze sponsor en die kun je HIER vinden. Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog, want er zijn nog mooiere voorbeelden dan die van mij en doe gezellig weer mee en zoals ik eerder zei is dit onze sponsor.


Zij stelt de prijs beschikbaar en ze heeft hele leuke digi,s om mee te werken en ben je niet zo van de cas probeer het je ziet ik heb er ook aan moeten geloven. ik zie jullie graag terug op ons blog en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.




Challenges:





3 opmerkingen:

  1. Prachtig lief kaartje Jolanda.
    Ik ben ook niet van de CAS, kan het gewoon weg niet goed.
    Nog gefeliciteerd met je mannetje.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een paar keer moeten kijken, begon bijna aan me ogen te twijfelen haha. Jij en CAS??? Echt uit je comfortzone maar het is je prima afgegaan. Ik vind hem superleuk!!

    Was idd erg gezellig zaterdag. Ik heb nu al zin in aankomend weekend.

    Tot gauw en leafs fan us xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige cas kinderkaart. Met dit lief en schattige beertje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda