Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 23 februari 2017

Just beautiful

                              Hoi allemaal

Mede door het natte en winderige weer heb ik lekker zitten freubelen vandaag en weer is heerlijk een vintage kaartje gemaakt. Op FB bij Vintage and More is er een challenge bezig met het thema maak gebruik van kraft en de kleuren creme/wit. En ja soms denk je ooooo dat doe ik wel even, maar het zat net als het weer toch tegen, maar........uit eindelijk had ik het voor elkaar met dit als resultaat.



En ja als je dan klaar bent en de foto is klaar dan zie dus ook dat de kaart een tikkie scheef sta, maar ach het gaat om het idee. Ook ben ik lekker bezig geweest met wat van mijn nieuwe aankoop van de beurs in Hardenberg waar ik afgelopen weekend was geweest samen met mijn dinnetje.


De ddd mal is zo fijn je kan er echt alle kanten mee op en je ziet ook deze is lekker vol geworden.


Ik heb weer lekker in mijn juwelenkistje zitten snuffelen en zo zit er weer wat oude en nieuwe spulletjes op mijn creatie. Je ziet ik verveel me niet op zo,n druilerige dag. nou dit was het voor nu en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:





8 opmerkingen:

  1. Haiiiiii dinnetje,

    Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met oa de nieuwe spulletjes van Hardenberg

    Weekend weer spullen scoren in Assen??

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit weer zo te genieten van je kaart Jolanda, wat heb je weer veel moois gebruikt! En de uitdaging creme/wit en kraft is je heel goed afgegaan! Een prachtige dame en een prachtige sfeer alles bij elkaar, helemaal top! Dankjewel voor het mee doen met de Scr@p-Cards Challenge en lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ee ngeweldig mooie en romantische kaart Jootje! echt prachtig gemaakt1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Jolanda. Toevallig zijn ik en mijn vriendin ook op de hobbybeurs geweest in Harderberg. Erg leuke beurs
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a beautiful creation! Thanks for playing along at Creative Inspirations this fortnight xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous vintage creation. Thanks for entering the challenge at Crafty Girls Creations and hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww hele mooie kaartje Jolanda met al die mooie spulletjes erop verwerkt prachtig !!
    dank voor je deelname aan de scrap-cards challenge
    liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great vintage creation. Thanks for joining us at creative inspirations.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda