Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 28 februari 2017

Winter in......is cold

                            Hallo allemaal

Vanavond heb ik weer een kerstkaartje voor jullie, maar ik hoop nu wel dat de lente gauw van zich laat horen, want een beetje zon en warmte daar heb ik nu toch wel heel erg veel zin in.


Zoals jullie weer kunnen zien zitten er weer veel malletjes op verwerkt en dit keer heb ik mij te goed gedaan aan een knipvel van Syta die ik afgelopen weekend in Assen op de beurs heb gekocht net als mijn nieuwe mal van ddd.


Mijn voorraadje kerstkaarten gaat al aardig vorm krijgen en het is niet eens zo vervelend om te doen, omdat ik na een kerstkaartje gewoon weer iets anders ga maken.



En die hollandse winters van vroeger....................nou nee die hoeven van mij niet meer geef mij ze maar op een plaatje dan kan ik terug denken aan die tijd van weleer. Ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer. 



Challenges:


9 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, hier nog iemand hoor die verlangt naar een beetje zon en wat warmer weer, ik ben de regen nu wel beu. Dan nog liever die vrieskou (met een zonnetje) die op je mooie kaart te zien is. Chique om vooral in het wit te werken, een mooie sfeervolle kerstkaart is het geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Jo....je bent weer goed bezig geweest. Heerlijk die Hollandse winters.....Van mij had het nog wel even mogen blijven vriezen maar nu het is gaan regenen kan het voor mij niet snel genoeg zomer zijn.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart!

    Groetjes,
    Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice winter card. With all those cool colours blending together.it all adds to a Faboulas frosty feeling. Thank you for sharing with Fussy and Fancy.
    Best wishes
    Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart...Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer lekker bezig geweest zie ik, prachtig!!

    Erg mooi met je nieuwe mal en plaatje.

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Jolanda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Jolanda!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda