Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 8 oktober 2017

50 Years Old

                                          Hallo allemaal

Vandaag een kaartje (en korte blogpost omdat ik gewoon nog lekker vakantie aan het vieren ben )en die je niet verwacht bij mij en is eigenlijk een item te noemen zoals jullie kunnen zien.


Kijk niks teveel gezegd toch.......maar ach voor een vriendin die negenenveertig plus een wordt en van cas en stampin up kaartjes houd dan doe je dat gewoon voor haar.


Het leuke afdrukje is van house mouse en heb ik in gekleurd met mijn copics.


De leuke tekst stempel is van Joy/Noor design 6410/0013 en paste hier heel toepasselijk bij. Ik kan je zeggen mijn vriendin vond het kaartje erg leuk en dat is waar ik het voor doe.
Fijne zondag verder en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


Challenges:





11 opmerkingen:

  1. Heel leuk om dit bij jou te zien Jolanda...ook van alle markten thuis hihi
    Het is een keigaaf/leuk kaartje en wat een mooie tekst bij de digi!
    Fijne vakantie Jo...ik mocht ook mijn vakantiedagen nog opsnoepen, dus ook
    lekker vrij...boffen wij even!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal leuk, met de muis en de leuke tekst! Zal ze geweldig vinden. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje Jolanda...zo leuk die house mouse stempel en ook prachtig ingekleurd...Je jarige vriendin zal er vast heel blij mee zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jootje,

    Wat is dit nu, jij en CAS hihi
    Lief dat je uit je comfort zone gaat voor een jarige vriendin....

    Ik kan je vertellen dat ze het niet een erg leuk kaartje vind maar een super gaaf tof kaartje. En ja ik kan het weten want hij was/is voor mij.
    Super lief dat je dit speciaal voor mij gedaan hebt! Dank je wel.

    Geniet nog lekker van jullie vakantie.

    Liefs Ina xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh die is leuk. Ik ben ook gek op House Mouse stempels. heel mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet met onze Challenge. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel en ook het kaartje is erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous House Mouse image and love the cake made of cheese wedges---Thank you for joining us at Love To Craft
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, love the adorable image! Thank you for sharing with us over at Love To Craft! Hope to see you again!
    Sherry x - DT for Love To Craft
    Loose Stitches and Unraveled Threads – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke verjaardagskaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for sharing your adorable mouse birthdya card with us at Love To Craft. Your friend surely loved it !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda