Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 3 november 2017

Merry Xmas

                                     Goedenmorgen allemaal


En ja hoor heb maar weer is een kerstkaartje gemaakt je kan er nooit teveel van hebben toch? en anders heb ik alvast een goed begint gemaakt voor het volgend jaar zullen we maar zeggen.


Deze keer heb ik de DDD Shape Art Tag gebruikt, want ze zijn toch wel heel leuk die mallen om creaties ermee te maken.


Misschien wordt dit kaartje wel voor mijn as schoondochter een echt paardenmeisje. De tag is verder weer lekker bewerkt met noor malletjes.


Voor wat ik allemaal heb gebruikt moet je gewoon even naar het blog van Noor & Zo komen daar staat al het materiaal beschreven.


Wens jullie een heel fijn weekend en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:








8 opmerkingen:

  1. Amazing card!
    Sollan DT Scrapbooking4Fun
    Solvin.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome card, love the details. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Jootje

    Denk dat Samantha hem erg gaat waarderen.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous shabby layers and beautiful focal image. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met mooie details.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card and a great image. Thanks for sharing at Love to Craft. Pippa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda