Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 10 maart 2018

Roses

                                          Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik weer is een kaartje voor jullie en ditmaal een vintage kaartje voor onze facebook groep Vintage and More waar ik voor de reminder mag zorgen het thema is een vintage creatie met  gebruik van design papier met rozen en dit is wat ik ervan heb gemaakt.


Tja vaak zitten mijn kaartje goed vol, maar ik wilde toch laten zien dat ik designpapier met rozen heb gebruikt.


Het mooie plaatje is afkomstig van studio light en komt uit de oude doos en is verwerkt op een van mijn favoriete mallen.


Verder heb ik me kaartje afgewerkt met kant en bling bling waardoor het een beetje een shabby chic uitstraling heeft. heb je facebook en wil je meedoen met deze challenge dan kan dit nog tot 14 maart 18.00 uur en wie weet kom ik jullie mooie creaties daar tegen. Ik zeg graag tot een volgende creatie weer.




CHALLENGES;







8 opmerkingen:

  1. Een pareltje met al je pareltjes Jolanda! Heel sfeervol papier en voor ons nog wel eens een dingetje om dessinpapier zichtbaar te houden hè, hihi Je kaart is beeldig geworden en altijd genieten bij je! Fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart , en mooi rozen papier gebruikt ,zie het nog duidelijk zitten op je kaart,die pareltjes zijn ook prachtig.
    fijn weekeind. groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Wat een ontzettende leuke kaart en helemaal in je favoriete kleur.
    Prachtig rozen design papier, volgens mij van je favoriete merk net
    als je malletjes. Wat een geweldige parelrand en nodige blingbling is
    aanwezig.

    Fijn weekend verder en leafs fan mij.

    XX Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jolanda, this is absolutely stunning. Love all the gorgeous layers and pretty design. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is so adorable!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful work and what attention to detail! I admire and congratulate :)

    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOL! I had to giggle on your remark about trying to show your papers instead of covering up with embellishments. I sometimes struggle with the same thing. hee hee This is just gorgeous tho!! I love all the extra's!! Thanks so much for joining us at Noor! Design UK for our spring challenge. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda